Toon WoTS werelden

FAQ Frequently Asked Questions

Algemeen
1. Wat zijn de openingstijden van de beurs voor bezoekers?
Dinsdag 2 oktober: 10.00 – 17.30 uur
Woensdag 3 oktober: 10.00 – 17.30 uur
Donderdag 4 oktober: 10.00 – 17.30 uur
Vrijdag 5 oktober: 10.00 – 16.00 uur

2. Wat zijn de openingstijden van de beurs voor exposanten?
Dinsdag 2 oktober: 08.00 – 18.30 uur
Woensdag 3 oktober: 08.00 – 18.30 uur
Donderdag 4 oktober: 08.00 – 21.00 uur
Vrijdag 5 oktober: 08.00 – 23.00 uur

3. Ik ben exposant en ben mijn inloggegevens voor het inloggen op wots.nl vergeten/kwijt. Kunt u mij deze toesturen?
Medio maart 2018 ontvangt u per mail inloggegevens voor wots.nl. Bent u deze kwijt? Gelieve dan een mail te sturen naar Marc Berkouwer. Hij stuurt u dan nogmaals de inloggegevens op.

Bezoekersregistratiesysteem / standpersoneel

1. Waar meld ik mijn standpersoneel aan?
U kunt uw standpersoneel aanmelden via de RegResult module van Marvel. Een uitleg en de inloggegevens worden medio maart 2018 per mail naar u verzonden.

2. Waar en wanneer kan ik mijn exposantenbadges ophalen?
Uw exposantenbadges zijn vanaf de laatste opbouwdag (maandag 1 oktober) en tijdens de beurs op te halen bij de entrees van de hallen.

Unieke registratielink
1. Wat is een unieke registratielink?
Als exposant ontvangt u een unieke registratielink om uw eigen klanten en relaties tijdig uit te nodigen voor een gratis beursbezoek. Deze unieke registratielink zorgt er voor dat het registratiesysteem bijhoudt welke registraties zijn gerealiseerd via uw eigen link. Ook kunt u deze link gebruiken in een e-mail uitnodigingsbrief naar uw klanten en prospects. Het stelt u in staat te zien hoeveel mensen, en wie hierop gereageerd hebben.

Door het plaatsen van deze link op bijvoorbeeld uw website, kan de bezoeker zich registreren voor een gratis beursbezoek.

2. Waar kan ik mijn unieke registratielink vinden?
U ontvangt medio maart uw unieke registratielink per mail. De link is tevens terug te vinden in de RegResult module van Marvel. De inloggegevens voor RegResult ontvangt u in dezelfde mail.

3. Hoe kan ik zien wie via mijn unieke registratielink is aangemeld?
Door in te loggen in de RegResult module kunt u de registraties (naam-, adresgegevens en e-mail) op de homepage terugvinden.

Standaard standbouw (Standbouw Basic, Standbouw Premium, Standbouw Professional)

Standbouw Basic
1. Is het mogelijk om een andere kleur tapijttegels, wanden of frieslijst te kiezen?
Medio mei/juni ontvangen de exposanten die een Standbouw ‘Basic’ geboekt hebben van Arti’70 een formulier waarmee u een kleurkeuze kan doorgeven voor de tapijttegels en de organisatienaam op de frieslijst. De frieslijst voor de ‘Basic’ stand wordt standaard blauw opgeleverd, hier is geen keuzemogelijkheid in. Standaard worden tevens witte systeemwanden voorzien, mocht u een andere kleur wensen kunt u hiervoor een offerte opvragen bij Arti’70 (zie contactgegevens in exposantenhandboek).

Standbouw Premium
1. Is het mogelijk om een andere kleur tapijttegels of wanden te kiezen?
Bij een ‘Premium’ stand kunt u uw kleurkeuze doorgeven voor de vloerbedekking en de wanden. Exposanten die een ‘Premium’ stand geboekt hebben ontvangen medio mei/juni van Arti’70 hiervoor een formulier. In deze mail ontvangt u ook aanleverinstructies voor de full colour print op de achterwand van de stand.

Standbouw Professional
1. Is het mogelijk om een andere kleur tapijttegels of wanden te kiezen?

Bij een ‘Professional’ stand kunt u uw kleurkeuze doorgeven voor de vloerbedekking, de wanden, de blikvangwand en de kooflijsten plus de organisatienaam voor op de blikvangwand. Exposanten die een ‘Professional’ stand geboekt hebben ontvangen medio mei/juni van Arti’70 hiervoor een formulier. U kunt ook optioneel een offerte aanvragen bij Arti’ 70 voor een bedrijfslogo op de blikvangwand of een full colour print.

Handboek (expopoint.nl)
1. Waar kan ik, als exposant, bestellingen plaatsen voor facilitaire- of logistieke zaken?
U kunt bestellingen plaatsen via het exposantenhandboek van de Jaarbeurs op www.expopoint.nl. Medio mei ontvangt u per mail uw inloggegevens.

2. Tot wanneer kan ik bestellingen plaatsen?
Het handboek sluit 1 week voor de eerste beursdag. Wanneer u zeven dagen vóór aanvang opbouw of later bestelt, is Jaarbeurs helaas genoodzaakt een besteltoeslag van 25% aan u door te berekenen.

3. Waar kan ik mijn bestelde parkeerkaarten ophalen?
De door u bestelde parkeerabonnementen en/of set van 5 stuks zullen door de Jaarbeurs niet per post verstuurd worden, deze kunnen vanaf de laatste opbouwdag (maandag 1 oktober) van de beurs en op beursdagen opgehaald worden bij de Service & Info balie (entree hal 8).

Logistiek
1. Wat zijn de op- en afbouwtijden?

Vrije standbouw
Opbouwdagen
Donderdag 27 september 07.00-22.00 uur
Vrijdag 28 september 07.00-22.00 uur
Zaterdag 29 september 07.00-22.00 uur
Zondag 30 september 07.00-22.00 uur
Maandag 1 oktober 07.00-18.00 uur

Afbouwdagen
Vrijdag 5 oktober 16.00-23.00 uur
Zaterdag 6 oktober 07.00-23.00 uur
Zondag 7 oktober 07.00-17.00 uur

Standaard standbouw (Standbouw Basic, Premium en Professsional)
Standinrichting / Opbouwperiode

Zondag 30 september 09.00-22.00 uur
Maandag 1 oktober 07.00-18.00 uur

Afbouwdag
Vrijdag 5 oktober 16.00-23.00 uur

2. Wat is het logistieke plan m.b.t. de op- en afbouw?
Circa 2 maanden voor de beurs ontvangt u een brief met informatie over het logistieke proces. De informatie zal hierna ook digitaal beschikbaar zijn.

3. Waar en tot wanneer kan ik extra dienstkaarten bestellen?
In de logistieke postmailing wordt een vijftal dienstkaarten bijgevoegd. Wanneer u hier niet voldoende aan heeft, kunt u een mail sturen naar Loes Smit. Extra dienstkaarten zijn aan te vragen tot maximaal 2 weken voor de beursopbouw (respectievelijk 17 september 2018). De extra dienstpassen worden na aanvraag per post naar u verzonden.

Partners