Toon WoTS werelden

Bezoekerswerving: gebundelde krachten

Exposantennieuwsbrief World of Laboratory, Laatste Nieuws, World of Laboratory

Mediapartners WoTSOm potentiële bezoekers te informeren over de World of Technology & Science is een uitgebreide promotie campagne gestart met onder meer advertenties, banners en interviews in vakbladen. Naast de communicatie vanuit de beursorganisatie, is de promotie vanuit de deelnemende bedrijven van groot belang voor het werven van bezoekers. En er is door exposanten genoeg te vertellen.

Veel exposanten participeren in beursprojecten, op paviljoens of in het seminarprogramma. Ook de innovatieve producten, leuke gadgets en beursacties op de stands bieden veel aanknopingspunten om de beurs te promoten. Door de gebundelde kracht van de deelnemende bedrijven en de promotieacties vanuit de beursorganisatie komt WoTS 2016 flink onder de aandacht van een breed publiek.

Voor elke wereld is er een samenwerking met een breed scala aan vakbladen. Op de website vindt u een lijst met de vakbladen waarmee WoTS een samenwerking heeft. Naast dat pakket wordt er ook een officiële beurskrant gemaakt. In de beurskrant worden o.a. de beursplattegrond, interviews met sprekers van verschillende seminars en beschrijvingen van de beursprojecten opgenomen. Iedere wereld heeft zijn eigen beurskrant. Deze magazines worden (als enige uitgaven) bij de entree van de beurs uitgedeeld aan de beursbezoekers.

Het vakblad E-Totaal geeft de officiële plattegrond uit, die net als de beurskranten bij de entrees van de hallen uitgedeeld worden aan de bezoekers.

Ook als exposant kunt u deze mediapartners benaderen voor het plaatsen van uw beursnieuws, advertenties, banners en productnieuws. De kracht van de herhaling komt ten goede aan de totale bezoekerswerving van de beurs!

Partners